Måndag

Idag har jag haft en mysdag på stan med käre Malin. Vi var båda lite deppiga, Malin för att jag snart skulle flytta til Borås och plugga... Och jag för att jag idag fick mitt antagningsbesked om att jag står som reserv på det program jag sökt i Borås och en flytt blir därmed förmodligen inte av.
Vi smsade lite på förmiddagen och när vi sedan möttes på stan och berättade om varför vi var nere så var det lite kul faktiskt... Jag för att jag inte kom in och hon för att hon trodde att jag hade kommit in. Hur som helst så har jag dock kommit in på Hälsovetenskapliga programmet med inriktning biovetenskap i Kalmar, på distans. Så i nuläget så verkar det som om att jag kommer att bo kvar i Karlstad och läsa detta på distans.

Tillbaka till min dag då.. Vi käkade lunch på Vero, tog en tur på stan (shoppade ingenting) sedan promenerade vi ut till Mariebergsskogen där vi tog en Jordgubbsdröm på deras glasseria.
Nu sitter jag hemma i lägenheten och väntar på att min kycklingfilé ska bli färdig i ugnen, för att snart ligga i min mage.
Sen blir det the Hills och te.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: