Lördag

Lite update från de senaste dagarna vore va!?
I onsdags så köpte jag och Linus en bil ihop! Fränt va?! (Ska styra bild)
I torsdags så hade jag Fina Kornelia, Stina och Caroline här på fika, väldigt trevligt!
I fredags så cyklade jag och Kornelia i en timma för att plocka jordgubbar vid Ängebäck. Vi kom överens om att landet och lantluft är bland det bästa som finns!
Idag så har jag haft Fina Malin, Anna och Johanna här på fika.
Jag och Linus åt så himla god mat förut. Stekt fisk, gräslökssås och potatis. Såsen är så himla god! Vi fick receptet av Linus pappa som är kock, och jag måste säga att det är en av de godaste såserna jag har ätit!!


Nu så ska jag gå in till min garderob och välja kläder då vi ska hem till Forshaga ikväll för grillfest med la familia!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: