Are you afraid of the dark?

...När jag var liten så tittade jag en hel del på tv. Mao så hände det då att jag såg på diverse skräpbarnprogram. Det hände dock att man kom över en del guldkorn vilket följande blogginlägg skall belysa.
Detaljerna är lite luddiga och jag är allt för upptagen (tummlar min dunjacka och är på tok för stressad över resultatet, klockan är 22 och jackan är inte ens nära på att vara torr. Har tumlat den sedan kl 17, men det verkar inte bättre än att mina kära grannar får stå ut med en springandes Carolina i trapphuset i natt.) för att googla alla detaljer. Eehh Hur som helst, detaljerna var det ja......
Det fanns ett barnprogram typ som disneydax, fast 4:ans version; Junior. Junior hade någon söt ung blond tjej som presenterade diverse program, hade lite kids i studion som fick leka och experimentera etc... Ett coolt program som de visade var i alla fall Are you afraid of the dark?.



Ett barnskräcksprogram där ett flertal barn går genom en skog för att samlas vid en eld och berätta spökhistorier för varandra. Kolla introt vet jag och se om ni känner igen det!
Jag minns att jag tyckte att det var snuskigt bra som barn och har sedan dess kommit att tänka på detta när jag går ensam i en korridor eller liknande när det är mörkt ute, (flera av spökhistorierna utspelade sig såklart på sådana ställen.)
Anledningen till att jag kom att tänka på detta just nu var att jag bad Linus följa med mig ned till tvättstugan då jag som ovan, helt enket börade associera till ett avsnitt av Are you afraid of the dark? Att vår tvättstuga förvandlats till ett sjukhus där en Zombie jagar mig i korridoren... Jag kunde inte för allt i världen komma på vad programmet hette så jag Försökte förklara ovannämnda för Linus, och han replikerar genast "-Jaha, du menar Are you afraid of the dark? !?"

Sådär, nu har jag knytit ihop säcken!



Update; Självklart så googlade jag lite och jag hittade ingen söt blond tjej, undra vart jag fick det ifrån... Däremot hittade jag den här blonda söta tjejen, Ha! Det här tittade jag också på.. Inget minne av om det var bra eller inte.. Minns bara att det var coolt!
Alex Mack som blir påkörd av en lastbil med kemikalier så att hon blir muterad och kan förvandla sig till någon vätska samt flytta saker med tanken.. (Introt till Junior för övrigt..)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: