Onsdag

Sådär över en natt så har jag gått och blivit näst intill dunderförkyld. No fun!
Visst, det är season för allt vad snor och halsont heter men ändå, man har liksom hunnit glömma bort hur påfrestande det är att ha ett huvud som väger 30kg, nästäppa och att harkla snor konstant.
Sådär, nu känns det bättre! Att gnälla lite då och då är underskattat!


Annars har jag hittat en annan rolig serie, en serie som de gör reklam för på Project runway; Launch my line!
Som namnet avslöjar så är det rätt så likt Project, dock är twisten här att det är lekmän som är intresserade utav  mode som får hjälp av en modedesigner att starta upp en egen line.
Dean och Dan från Dsquared2 är för övrigt programledare...



Nej nu måste jag göra mig iordning, ska faktiskt pallra mig iväg till jobbet och trotsa förkylningen. Om den kom som en blixt från klar himmel så ska jag skicka tillbaka den lika snabbt! -I Dont want you here!
OVER AND OUT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: