Nelly

Jag ska jobba lite övertid i veckan så jag tyckte att jag var värd att lägga in en beställning hos Nelly.
När jag väl hade börjat så kunde jag inte sluta....

 

Necklace 100 SEK 99, Nelly Accessories - NELLY.COM
Necklace 44 CM Metal SEK 149, Nelly Accessories - NELLY.COM Divide Leather Leggings SEK 149, Club L - NELLY.COM
Greek Necklace SEK 149, Nelly Accessories - NELLY.COM Timo Long Top SEK 229, Vero Moda - NELLY.COM Monique Dress SEK 279, Jeane Blush - NELLY.COM 
Halsband i silver 99:-
Halsband i guld 149:-
Tights 149:-
Halsband i guld 149:-
Tunika 229:-
Klänning 279:-





Tora Jumper SEK 249, Jeane Blush - NELLY.COM


Bay Tee SEK 499, Acne - NELLY.COM


Albany Oversize Top SEK 199, Serious Sally by Rut m.fl. - NELLY.COM


Gubi Top SEK 299, Gestuz - NELLY.COM


Friday Tunic SEK 299, Vila - NELLY.COM



Everyweek Cardigan SEK 139, Only - NELLY.COM


Elise Ryan Lace Dress SEK 389, Elise Ryan - NELLY.COM


Kommentar från: Malin

jag har börjat blogga lite igen :D Wiooo! Så nu kan vi följa varandra under veckorna, om vi inte pratar i telefon :D

Kramiz

2010-02-23 @ 16:43:25
http://malinannalundin.blogg.se/
Kommentar från: Hanna

Ja, påsk som det ser ut nu... :) Haha, ja det måste vi verkligen göra! Jag har kommit att älska dom helgerna jag får spendera i KD. Men jag tycker absolut vi ska kolla på möjligheterna till en fika. Jag har det lite tajt redan (suck) men vi håller det öppet och jag ska ta med det i planeringen!



Läget är rätt bra. Men jag börjar tycka det är riktigt jobbigt att vara från Christian så mkt :/ Hur är det själv? Jag väntar med iver på bilder på din lägenhet föresten :)

2010-02-24 @ 16:50:36
http://bananahamocc.blogg.se/
Kommentar från: Malin

jag har också beställt en klänning från Nelly. En svart tight klänning, med en arm , alltså andra armen är axel lös. As snygg, ska hämta ut den i morgon :) WIOOOO!

2010-02-24 @ 17:25:52
http://malinannalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: