Måndag

Igår blev det inte mycket skrivet på bloggen då hela dagen gick åt att städa lägenheten. Finns egentligen inte så mycket mer att säga angående detta så jag släpper det nu.
Shutter Island var riktigt bra av den enkla anledningen att den var väldigt skrämmande. Se den! (Om du vill skvätta till av en riktigt psykologisk thriller).

Idag är det som jag nämnde i rubriken, måndag. Med sina för och nackdelar, helgen är slut men detta får inte tränga undan det faktum att det snart är helg igen. Så jag börjar här med att räkna ned till fredag. 4 dagar kvar!
Om sisådär 30 minuter så är det dags för mig och Linus att åka upp till Töcksfors för lite jobb så några fina kläder blir det inte förens på Lördag. Idag blir det mjukiskläder och osminkat! Min glammiga vardag!

Ni som följer min blogg har kanske vid det här laget märkt att mina inlägg (för det mesta) tar en vilopaus under min period i Töcksfors (mån-fre) för att sedan börja ploppa upp under helgen. Med detta vill jag ha sagt; Ha tålamod mina vänner! Töcksfors har inte speciellt mycket att erbjuda därför blir det väldigt lite att skriva om måndag-fredag. Titta hellre in på helgerna då jag garanterat skrivit något... Dock händer det ibland att jag skriver något under vardagarna så det får ni ju inte missa heller.. Kanske är jätte viktigt?!?! Jag tar tillbaka allt, fortsätt som ni gör så gör jag det samma, här med så stryker jag över denna text.



So long!

Kommentar från: Josefin

Tjenare,

jo det är så att jag köpte en guns n' roses t-shirt när jag + ett par kompisar drog till gbg i helgen. Tänkte i affären att den var bra, förutom ringningen som var i det tajtaste laget. Smart som jag var, trodde jag att mamma kunde hjälpa mig - vilket hon nu inte kan.

T-shirten för övrigt sitter perfekt, men skulle gärna ta lite i sidorna, eftersom det är en herrmodell.

Så, skulle du kunna liksom visa på nått sätt hur du gör eller förklara? Jag är inte den mest skickligaste när de gäller att sy, men lite ska ja nog kunna klara av... ;)

Skulle uppskatta OERHÖRT mycket om du kunde svara! :) Fortsätt blogga ;)

Rock on! /J

2010-02-22 @ 21:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: