Lördag

God morgon!
Äntligen lördag!

Såhär på morgonkvisten så har jag klippt ned och specialvattnat en av mina orkidéer. Min första och finaste (förlåt till de andra orkidéerna) blommade ut för ett tag sedan och har sedan dess börjat halvvissna lite. Jag trodde att detta berodde på övervattning så jag har snålat på detta den senaste månaden. Den har med tiden bara vissnat mer och mer så idag rök alltså en av stängerna och lite annat småvisset så vi får se hur den återhämtar sig efter detta. Jag är nybörjare med just dessa blommor så allt kan hända!

Idag ska jag till Johanna och fixa håret. Färgning och klipp står på schemat! Håret ska bli mörkare och lite kortare, eller toppat i alla fall. Ska försöka få lite fason på framsidan frisyren så att säga, var inne på att spara ut håret jämnlångt, det är ju väldigt inklippt runt ansiktet... Men orkar inte med vägen dit, den är smärtsam! Skämt åsido, jag litar på Johanna och hon vet vad som blir bäst!



Min fina orkidé innan den blommade ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: