Fredag

Idag är jag hemma och är sjuk och i och med har det inte blivit många knop. Jag har mest gått runt och tyckt synd om mig själv då min näsa killar som tusan och jag nyser konstant! Försökte mig på en nässköljning med vattenkannan tidigare idag, det gick.. Sådär. Rann mest utanför och gjorde tom ont uppe i nästan, tom bihålorna skulle jag vilja säga. Får nog köpa mig en riktig nässkjöljare och försöka igen, tror verkligen på dess välgörande och skam den som ger sig! 


Världens gulligaste Linus kom precis hem med följande;




Tack så mycket mysunge!


Ikväll blir det samma melodi som dagen har spelat på; -Inte många knop!
Ska baka lite morotskaka och kvällsmat sen blir det förmodligen lets dance och efter det sängen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: