Torsdag

Det har krånglat hela kvällen med att komma in på min blogg så nu har jag bytt till google chrome och nu helt plötsligt fungerar det hur bra som helst. Konstigt, jag trodde att internet explorer var bäst... men icke!

Idag har jag och Saralilla kokat marmelad inför klassen och det gick riktigt bra, det kändes sådär när vi insåg hur sjukt förberedda alla andra var... Vi (jag i alla fall) hade ju i princip tänkt att vi bara skulle koka marmelad... Det var ju bara ena halvan... Andra halvan var ju att prata om citrusfrukter ur ett ekologiskt, ekonomiskt, näringsmässigt, hygieniskt och sensoriskt perspektiv... i 18 min! Men vi improviserade lite och hade kul, så vi fick väldigt bra respons och omdömen. Alla som lyssnade fick skriva lappar med positiv och negativ feedback.. 98% procent av kommentarerna var positiva och de kvarvarande 2% handlade om att datorn (som vi visade en kort film på) var så liten så att alla inte kunde se... Det kan jag ta, om det var det enda som var dåligt. De positiva kommentarerna handlade bla om att vi var väl förberedda, det var intressant och framför allt att vi var behagliga att lyssna och titta på, samt att vi var roliga. Skönt att få bra feedback när det känns som om man gjort sådär ifrån sig... Så jag är supernöjd! Tack för alla fina och snälla kommentarer!
Efter all stress som har varit idag så kommer jag att somna som ett litet barn ikväll!
Men först ska jag se på criminal minds! God kväll så hörs vi imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: