Tisdag

Nu är julen slut och jag är återigen hemma i Göteborg. Hemma har jag haft det hur bra som helst... Har umgåtts med familjen, firat jul, hunnit med utgång i Karlstad på juldagen, promenerat med Caroline, klippa mig hos Johanna och lunchat med Anna. Tillslut kände jag att det var dags att åka hem till Göteborg. Hur mysigt det än är att vara hemma så blir det till slut mindre roligt när julen och allt är över... Min vardag är här i Göteborg och de speciella tillfällena är i Värmland. Visar lite bilder från jul senare.


Nu ska jag ned på stan och se om jag kan hitta något roligt på mellandagsrean. Tog en sväng på Karlstads rea igår, herregud vad mycket skräp. Det är ännu en bra sak med att komma hem hit... Mycket större utbud och med det följer då bättre fynd. Hoppas jag i alla fall.

Linda och jag i Lördags.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: