Söndag

Dagarna bara springer förbi.. Mest för att jag har så fruktansvärt mycket att hinna med innan ett visst datum!
Annars går tiden väldigt långsamt, som nu. Jag väntar på att torktumlaren ska bli färdig så vi kan åka ned till stan och handla julklappar! Det går inte allt för snabbt...

Är nästan färdig med alla paket, men det är några envisa julklappar som inte råkar in befinna sig... Saker som man har bestämt sig för att köpa till folk men som inte riktigt håller måttet... Ja men typ som ett par örhängen... Vet precis vad jag är ute efter men de finns inte någon stans. Typiskt!
Annars försöker jag läsa lite inför tentan på tisdag samt skriva färdigt mitt arbete i livsmedelskunskapen... Det går framåt och jag har återigen bestämt mig för att jag tänker plugga i den mån det går utan att jag offrar julen och julefriden.

Sa precis till Linus att jag "hellre tar ett IG på tentan och har det bra inför julen (med shopping, paketinslagning, julfilmer, julbak) istället för ett G på tentan och att jag då offrat alla chanser till att ha det bra innan jul...
Nu ska vi allt se om inte tvätten är färdig!
OVER AND OUT!

Kommentar från: Anonym

Det gör du rätt i vännen, det kommer fler chanser!

2010-12-22 @ 15:26:32
http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: