Onsdag, kväll

Lagade så himla god mat förut! Stekte upp några kycklingfileer, hackade morötter, stjälkselleri och lök. Hade sedan i tacosås och grädde som fick koka ihop, sedan hällde jag i lite blandade bönor. Detta lades i tortillabröd som sedan rullades och varvades med tomatsås och såsen från kyckling och grönsaksblandningen, sen in i ugnen i ca 10 min! Typ enchiladas eller något sådant.

Nästnästa tisdag den 21:e, ska jag återigen åka hem till Värmland.. Längtar som tusan! Då vankas det jul, som de flesta nog är medvetna om vid denna tiden av året...
Tåget hem blir första klass för en gång skull... Bokar alltid 2:a klass just för att det såklart är billigast.. Tittade dock lite åt höger denna gång när jag skulle boka tåget och råkade se att det inte skiljde speciellt mycket mellan
1:a och 2:a klass, så varför inte kosta på sig lite? Det verkar dock höjas lite dag för dag... För igår när jag var inne och tittade så var det nästan billigare att åka 1:a klass än 2:a klass... Weird, men värt att kolla upp om ni också ska åka tåg hem vid den här tiden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: