Måndag

Snart åker jag hem till Göteborg igen... Eller snart och snart, imorgon kl 4. Dock ska jag snart åka från mamma och pappa för att spendera resten av dagen med Malin och Anna och hitta på något mysigt. Inatt sover jag hos Anna då jag ska vara hundvakt åt hennes lilla råtta (minihund) Herman. Efter det ska jag och pappa åka och titta på en julklapp till mig och sen är det dags att sätta sig på tåget.

Nu blir det snart mat och innan det ska jag packa mina saker!


Kommentar från: Rebecca

När är du framme då om du åker 4?

2010-12-06 @ 14:36:08
http://rebeccacecilia.blogg.se/
Kommentar från: Hanna A

Haha, tack :) Dom är enorma på fötterna och inte särskilt snygga. Men helt underbara att ha i det här iskalla vädret! Efter att ha letat igenom hela stan körde jag och mamma ut till Skokanonen och där fanns dom :)

2010-12-06 @ 18:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: