Ljusglimtar

Det finns ett ljus i tunneln i detta eviga pluggade samt skrivande...
Jag och Linus ska gå på Jul på Liseberg på torsdag.
Sen ska jag och Sara på VIPmorgon hos H&M avenyn på fredag... Frukost och 20% rabatt på hela sortimentet. Ska bli så himla kul och jag har höga förväntningar!
Sen ska jag eventuellt vara hundvakt åt annas lilla Herman, fre-lördag.
Och en annan bra sak som inte är att förglömma är att jag ska klippa mig, men det är inte för ens den 27.. Och emellan här kommer ju jul och allt sånt snaskigt så låt oss inte förglömma det heller....

Nu ska jag återigen läsa kemi! Jippie! (rim)

Kommentar från: Stina

Klart Koriander är öppet, det är juldagen ! Kämpa på nu med plugg och allt, håll tummarna för att det inte snöar här de närmsta dagarna så jag kan flyga hem på måndag !

2010-12-15 @ 01:41:30
http://stun.blogg.se/
Kommentar från: Rebecca

hur känns kemin? <3

2010-12-15 @ 08:56:59
http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: