ErlandRebecca

Jag fortsätter att få underbart snälla kommentarer som inte alls är spams etc:


Erlandrebecca  ([email protected]) om Fransar:

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.



Haha jag undrar verkligen hur det går till när sånt där kommer till.. Är det en dator som slumpar ihop eller är det någon liten kille någonstans som styr?


Kommentar från: Hanna A

Hehe, jepp det är det :) Hmmm... Lyssnar på den nu. Känner ju igen den som en av låtarna man lyssnade på då, men jag minns inte om det var något speciellt med den. Annars hade vi ju en hög med andra favvosar... Nittiotalsklassiker :P

2010-12-01 @ 14:37:19
Kommentar från: Stina

Haha det är så roligt när det där händer. Får en massa engelska kommentarer på svenska inlägg jag skrev för flera år sedan :b man tar verkligen åt sig komplimangen...



Nu ses vi snart Sarolina !

2010-12-01 @ 19:06:26
http://stun.blogg.se/
Kommentar från: Sara

Nej det är jag och claes som skickar ut dem till dig!

Mohahahahaha!

2010-12-01 @ 22:57:15
http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: