Söndag, morgon

För lite drygt en halvtimma sedan så slog det över till söndag, igen. Jag tycker inte om söndag... Det enda som är bra med söndagar är Real housewives of NY och Tough love ....Så jag längtar lite ändå måste jag erkänna.
För någon timma sedan så käkade vi god mat i form av svamp & bacon risotto med vitlök, oregano samt parmesangratinerade grönmusslor. Efter det åkte vi till affären och köte godis som vi förtärde framför filmen Sleepers, läskig men bra film!

Nu håller jag för övrigt på och torktummlar min mammas dunjacka, har gjort det sedan klockan 5.. Jag skulle ljuga om jag sa att det är roligt..... Tog på mig att hjälpa henne med detta då de inte har torktumlare hemma i Forshaga. Tidsoptimist som jag är så "glömde" jag hur länge jag fick vara uppe förra gången jag gjorde detta med min jacka (kom i säng vid 4 tiden eller något, orkar inte gå tillbaka och kolla men är pretty sure att jag skrev något grinigt inlägg även då).
Så i väntan på att jackan torkar så ska jag lägga mig och lyssna på ljudbok. Saturdaynight folks!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: