Onsdag

Jag beställde skorna igår, hoppas och väntar spänt på om hur de kommer att se ut i verkligheten!

Nu sitter jag och tittar på Dr. 90210 (en realityserie där man får följa ett gäng plastikkirurger i deras arbetet osv) och kom helt plötsligt på att jag har tid för ansiktsbehandling i augusti....... Fick lite smått panik då jag visste att jag lade tiden lite tidigare än vanligt (brukar vänta 8 veckor mellan varje men fick köra på 6 denna gång då "min" hudterapeut skulle på semester). Så jag började rota runt efter min lilla påminnelselapp och ser på den att jag har tid imorgon kl 11.00. TUR!??!?!
Surt att behöva betala för en behandling som man inte får uppleva liksom... Så jag vill tacka plastikkirurgerna i Beverly Hills för att de påminde mig! Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: