Onsdag

Efter en vääääldigt lång långpromenad så har jag äntligen käkat korvstroganoff, som jag har längtat efter ända sedan vi köpte korv i måndags! Det var faktiskt Linus som lagade maten och det blev hur bra som helst! Jag gjorde dock tomatsalladen och de gula tomaterna har jag odlat själv. (Med lite hjälp av min mamma).



Tog som sagt en promenad förut och mötte på Hanna (HannaA) min gamla granne hemma i Forshaga som jag har känt i 16 år eller något... Och jäklar vad vi pratade! Vi stod och pratade i över en timma om allt mellan himmel och jord! Ruskigt roligt var det. Hanna skulle också laga korvstroganoff idag, blev den bra eller?! :D

Nu ska jag duscha av mig min svett och åka och hämta mina skor som kommit på posten!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: