Lördag

Idag är det lördag, inte igår som jag skrev igår kväll.
Nu har vi precis kommit hem från en middag på stan. Jag käkade en clubsandwich och Linus tog en bacon n cheeseburger på glada ankan. Sen delade vi på en marängswiss.

I förmiddags så fick jag finbesök utav Anna, Matilda, Sandra samt deras vän Kicki. Vi fikade och snackade massa gamla minnen, det var hur trevligt som helst! De var på genomresa då de på måndag ska börja jobba i Stavanger som fårklippare, hur coolt som helst!
Det var hur som helst riktigt roligt och se dem så jag hoppas att vi börjar träffas oftare hörrni tjejer! Blir typ en gång om året i nuläget...

Nu ska jag tvätta mitt hår och göra hårinpackning, fotbad samt ansiktsmask!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: