Bret Michaels


Bild För den som inte ser det så är det män på bilden.


Något som alltid kommer att ligga mig varmt om hjärtat är rockmusik, 70-80-90 tal. Ser framför mig hur jag vid 90-års ålder kommer att glida omkring med min rullator och med hörlurar i mina öronen från en framtida iPod. Ser även framför mig hur mina playlists kommer att se ut på ett ungefär. En sak som är säker är att ett gäng låtar från Poison kommer att medverka!
Därför, när jag läste följande artikel på Aftonbladet så kom jag att tänka på alla bra låtar detta band har givit oss. Låtar som man kan relatera till, låter konstigt men det är sant.
Nu låter det som om att han har dött, vilket han inte har och vilket jag hoppas inte sker än på ett tag... Men jag vill ändå ägna några timmar denna dag till att hylla ett riktigt bra band. Häng på vet jag!


NOTHIN' BUT A GOOD TIME
TALK DIRTY TO ME
FALLEN ANGEL 

EVERY ROSE HAS IT'S THORN
SOMETHING TO BELIEVE IN






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: