The hills season 6

Kolla in det här! Den sjätte säsongen av The hills börjar sändas imorgon, JIPPIE! Jag måste erkänna att jag har längtat som ett litet barn på julafton. Behöver min dos av LA liksom. Vet inte när det kommer till Sverige ännu så jag kommer att sitta och titta på MTV's hemsida, via deras webbtv. Nu ligger det uppe en sneak peak på säsong 6 och det verkar ha hänt galet mycket, way to go boys and girls! Spencer gråter titt som tätt, Heidi har ett nytt face, Audrina har pojkvän, en ny tjej anländer. Utöver allt detta så är det tjafs och tårar all year round. Spännande säger jag! Kolla in trailern här.


Bild


Update: Efter att ha tittat omkring lite så såg jag att även The city säsong 2 börjar imorgon, dubbeljippie!!!!


Kommentar från: Hanna

Haha, ja dom är ju tydligen bra! Jag gillar tre låtar so far :P Jasså, är de mkt folk som ska dit? Det var kul att höra! Är ju inget fan av nöjes egentligen, men då kanske man glömmer det lite... Annars är det helt okej, känner mig på banan! Solen är här liksom :) Med dej då?

2010-04-26 @ 19:45:16
http://bananahamocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: