Fredag

Äntligen fredag! Snart lördag dock och det är ju inte helt fel det heller.

Idag har det mest varit jobb och bilåkande på schemat.
Ikväll har vi dock hunnit med att titta på lite fredagsunderhållning i form av så ska det låta samt talang. Så ska det låta var lika underbart som vanligt men kvällens bästa var nog den karl som sjöng Journey's Open arms. Hans röst var inte klockren och hans utseende gav inte världens bästa intryck. Tyvärr är det ju så ofta, man förväntar sig inte så mycket av sådana människor, i sådana här sammanhang. Men klyschan "-Man ska inte dömma folk efter utseendet" gav mig en rak höger ikväll. Han sjöng sig rakt in i mitt hjärta! För mig så är inte tonsäkerhet det viktigaste, (inte utseendet heller för den delen) det är ens passion och... Ja, jag kan inte sätta ordet på det, men han berörde mig så med sin peronlighet samt känsla så jag blev alldeles rörd. Jag grät.


För att inte bli allt för sentimental här nu, så tänkte jag bli lite ytlig och slänga upp bilder på det jag köpte på HM i förra helgen.






Nu: Te och Criminal minds.
Over and out!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: