Spännande

Sitter här bredvid Linus som har grejat med min blogg till och från i två dagar nu. Han är hur duktig som helst och jag är rätt petig så jag tror att resultatet kommer att bli riktigt bra!

Idag har jag annars varit på stan med min ena bror och agerat smakråd då han behövde inhandla lite nya kläder. Var även inne på Makeup store och blev sminkad, fick ett presentkort av Malin, Anna och Louise när jag fyllde år (som jag nu såhär ett halvår senare utnyttjar.) Beställde ett par smokeyeyes, dum som jag är så fotade jag aldrig resultatet utan sitter nu här i min morgonrock och njuter av renheten en dusch skapar. Nog om det, nu ska jag se en film med linus och äta pepparkokor samt dricka te.

Trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: