Äntligen

Nu sitter jag hemma i soffan med fötterna i ett fotbad och med mina händer runt en tekopp. Ute är det regnigt och kallt, hur mysigt som helst! Toppar detta med det senaste avsnittet av the Hills, mysfaktorn är maxad. Som jag har längtat! Är hur spänd som helst på hur Kristin kommer att vända upp och ned på tillvaron, hoppas på intriger!

Idag blir det en av mina favoriträtter till lunch, pappa har varit iväg till fiskbilen och köpt rödspätta vilket snart kommer att förtäras tillsammans med hollandais och kokt potatis, mums!
Ikväll blir det födelsedagsmiddag, min käre far har fyllt 66 år. Då blir det min absolutafavoriträtt nr 2, (efter langos) Potatisgratäng med kyckling i chili och mangosås. Tror på en riktigt bra matätaredag idag!

Men tillbaka till the hills nu då, see ya!




Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: