Så vad händer då...

Jo det är inte mycket! I veckan har jag jobbat lite övertid, solat, ätit ostfralla med majonäs och räkor.. Detta är i princip det häftigaste jag gjort hittils... Just det, jag bokade klipp och slingtid på onsdag med! JÄÄÄÄ! Hoppas på en mer fartfylld helg. Dock ska jag ev jobba.... Och om jag inte jobbar så har ja diverse att ta tag i när jag kommer hem.

  • Sy om min födelsedagsklänning
  • Styra upp planerna för min födelsedag
  • Provbaka efterrätten
  • Styra musikmappar
  • Styra upp min framtid
  • Städa mitt rum

Detta var väl i stort sett det hela... Kanske blir utgång på lördag ovanpå detta med.. Det visar sig.
Nu ska jag spela lite gitarr och sedan blir det en promenad bort till ett lokalt matställe för lite käk. (Det börjar hända saker nu...)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: