ojojojoj

Jaja sådär då, blev visst utgång igår med. Började på harrys uteservering, sen til min bror och sen vidare till Tommy och sen till Blue moon., Första gången jag var på deras nattklubb så att säga... Bara varit på after work tidigare. Helt okej faktiskt, eller det hela blev roligt för att jag var med Johanna, - som vet hur man partar! Annars var jag mest besviken över att "rockbaren" mest var ett häng för "vanligt" folk... Och att det var så gaalet mycket folk överallt och knappt några jag kände. Låter kanske lite väl gnällig nu men det får man vara såhär en söndag.

Funderar på att färga mitt hår igen, har gått 6 veckor sedan jag gjorde det sist men har ändå lyckats få en skarp utväxt redan! Dock gillar jag utväxt, alltså en snygg utväxt.


Bild - Snygg utväxt

Men mitt börjar dra sig lite för långt nu och jag vill fortfarande ha lite kallare nyanser i mitt hår.. Så vi får se vad det blir!


Nu ska jag hänga lite tvätt och sedan blir det bingen, fett trött sedan gårdagen!


Nighty nighty!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: