Craaaazy night

Sanna mina ord! Härom dagen försökte jag ta ledigt på fredag, (igår) men nekades för att så många andra redan tagit ledigt. Så jag släpade mitt stackars kadaver till jobbet och möts av frågan om jag vill jobba övertid, till klockan 0500. Så igår jobbade jag från 1500-0430, 13.5 tim - Helt ok. Kom hem till Forshaga runt 0700 och gick sedan och la mig, gick upp för sisådär en trekvart sedan. Planen är att lägga mig tidigt ikväll och vända tillbaka dygnet då jag åker tillbaka redan imorgon eftersom vi jobbar dag nästa vecka.
Jag gillar när folk får ledigt, lite folk-övertid för oss som är där... Som sedan genererar i pengar, sweet!

Dock är jag lite sådär trött idag så idag blir det inte många knop... Måste dock städa mitt rum och planera lite inför min kommande 22års dag den 22 maj!!!



Hörs da!


Kommentar från: jenny asplund

ohh...:) just det, du fyller år den 22:e maj, hihi det är då jag har mitt första ultraljud;D grattis i förskott!!

2009-05-10 @ 15:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: