Carolina goes uppe sent fast hon ska upp och jobba snart.

Nja, snart och snart.. behöver gå upp vid kvart i sex ungefär, men har varit fett trött idag och har jobbat 12 tim igår och idag så planen var ju att låta den stackars kroppen sova lite grann med. Dock är sova rätt tråkigt så jag spenderar hellre mina timmar med Sandra och Matilda samt avhopparen Felicia som slutar hos oss imorgon.. Eller sa jag slutar, "hon kommer ju tillbaka" :D Felicia är så rädd för att bli "badad" En liten tradition här uppe vid fabriken som ser ut som följande;
Personen som slutar blir badad i ett stort kar med marinad samt vatten av valfri temperatur, oftast kallt för att "badarana" ska vara så jävliga som möjligt. Så Felicia har kommit på den smarta idéen om att om hon säger att hon kommer tillbaka, ja då slutar hon ju inte ;) Jag gillar Felicia. Hoppas dock att hon kommer tillbaka, tomt som fan annars.

Men annars så är det fredag imorgon, då åker jag hem! KING!



Just det, lönespec igår... Har ju jobbat lite övertid den senaste tiden... Så denna månad har jag tjänat ungefär 12 lax på två veckor, för den smarte; 24 lax på en månad, Norska. Inväxlat till svenska så blir det ju några tusen till.. Hamnar på 28 då kanske.. Inga fel. Brukar inte direkt "tala" om pengar här på bloggen, men nu kan jag inte låta bli, det lönar sig att jobba övertid mina vänner! USA HERE I COME!

Kommentar från: Hanna

Haha, shiit. Det var annat än mina 4-5 laxar det :P Ska nog överväga att ta den där Felicias plats kanske :D Haha!

2009-06-01 @ 21:56:22
http://bananahamocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: