Straight from the woods of Värmland!

Jag och Anna sitter på mitt rum på vandrarhemmet med en varsin dator samt ett paket ballerina i våra knän, mums!
Kollar diverse bloggar samt kommenterar till varandra om vi läser något dumt... Jag DJ:ar även för Anna, hon säger inte så mycket så jag utgår från att hon gillar det.?!

Idag är sista dagen vi jobbar tillsammans för den här gången, för imorgon åker hon hem. Det är både tråkigt men skönt. Skönt av den anledningen att bli av med Annas skräp, tråkigt av alla andra anledningar. Kommer speciellt att sakna det faktum att Anna är en jävel på att prata med sig själv..

Imorgon mina vänner, då är det dags för lilla Carolina att slinga och klippa sig... Längtar! Ska lägga upp före och efterbild för er som är nyfikna på det. Tills dess så hörs vi inte!



HEJ HEJ

Kommentar från: Anna

Hahaha! Det är inte mitt skräp, det är mina ägodelar. Assface!!

I'm gonna miss you!!

2009-03-24 @ 12:27:02
http://annimoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: