Morgonpromenad

Eller ja, morgonpromenad..!? Det var förvisso en timma sedan kanske, och min klocka var fortfarande inställd på vintertid samt att jag försov mig en aning.. Så jo, morgonpromenad var det!
Kom hem, plockade lite på mitt rum kokade en kopp the och nu är jag mitt uppe i en fängslande dokumentär om anorexi. Man får följa ett gäng tjejer som är inlagda på en olåst eller olåst vet jag iofs inte om den är.. Det enda jag vet är att de har mycket eget ansvar och att personalen litar på att de äter, så det borde ju vara olåst..? Hur som helst så är de riktigt sjuka och dokumentärer som denna fängslar mig något så otroligt.

Annars idag så blir det till att packa, åker ju tillbaka ikväll för ännu en veckas arbete.. Får lön på onsdag men fick lönespecefikationen ifre och där, som en pleasant litte suprise så har vi fått en bonus på förra årets arbete, 4:- per arbetat timma så 5000:- extra blev det för mig, inte helt fel! Dock var det ju skatt på dem så det blev ju lite mindre, men det är ju tanken som räknas!

För övrigt så är jag inlove med min nyinköpta klänning från HM, bestämde mig dock efter att ha provat den i en storlek större i butik att skicka tillbaka den och byta storlek så den inte var så tight under ärmarna.


Here it is! Ska dock korta den lite på längden.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: