Day after

Sådär då, nu har jag tagit mig en dusch och satt mig framför datorn med MASSA hårinpackning i håret efter gårdagens föning, tupering samt volumemastering... Mitt hår sög liksom upp allt av inpackningen så nog var det törstigt! Har, (vad jag tycker) världens bästa hårinpackning från Joico, Kpak reconstruct eller något.. Full av proteiner som återuppbygger skadat hår om jag har förstått det rätt. Hur som haver så upplever jag att det fungerar riktigt bra på mitt risiga hår.

Har för övrigt äntligen börjat att använda torrschampo, var väääldigt skeptisk till detta tidigare men nu har jag bestämt mig att börja tvätta håret endast två gånger i veckan, och detta blir alltså möjligt med torrschampo. Poängen med att tvätta håret max två gånger i veckan, är ju självklart den att skona mitt stackars hår från lite av det slitage det dagligen utsätts för. Får se hur länge jag klarar detta, att ha nytvättat hår är bland den bästa vardagslyx man kan ha tycker jag, underbar känsla!


Men annars då, gårdagen blev lyckad! Tog dessvärre inga kort så har tyvärr inget att bjuda på mer än att säga att we hade a blast, myskväll!



Nu när jag ändå tjatat om hår osv så tänkte jag avsluta detta värdigt genom att titta på avsnitt 4 av Tabathas salon takeover... Handlar om en frisör som hjälper nedgådda salonger på fötter igen, precis som den elake kocken fast med hårsalonger i centrum, lika odräglig programledare dock! KUL!



Bild



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: