Slingad

Dåså, då var man återigen nyslingad. Johanna som äntligen blivit av med sitt gips fick göra sin magi på mitt hår och jag är riktigt nöjd, kanske inte ser ut att vara jätte stor skillnad för er, men jag både ser och "känner" skillnad.

FÖRE




EFTER



Annars blev det lunch på Vero, caesarsallad med kyckling och räkor var given. Beställde med parmesanen bredvid så det inte skulle bli så mäktigt, inga små sallader de har på Vero inte!





Bra start på dagen måste jag säga. Nu blir det bilfärd i en halvtimma till sen blir det jobb för hela slanten!
Lägger upp lite bilder från helgen med så småningom... Imorgon kanske.
Heeeeej så länge!


Kommentar från: Anna

åh va fin du va på den första bilden kattis :D

2009-06-15 @ 15:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: