Underbar morgon!

Sådär, då är jag hemma från min ansiktsbehandling!
Hade den klassiska behandlingen med allt vad den innebär, och för en gångs skull så lät jag dem faktiskt plocka mina ögonbryn! Gillar tjocka ögonbryn men kände att det kanske var dags att prova något annat så vi får se hur det blir i fortsättningen. Ögonbryn gör ju så mycket på ett ansikte!

Köpte även med lite produkter hem då jag återigen fått diagnosen; Yttorreht. Så nu har jag köpt mig en olja som ska appliceras på innan dagcremen för att öka fuktupptaget med 300%, en fuktcreme samt ett nattbalsam. Har hittils använt dermalogicas produkter men de hjälpte inte min "yttorrhet" så nu ger jag Decléor en chans!
Hade fixat en bild på mina nyinköp men kameran väljer att jävlas med mig så jag styr det sen, nu ska jag in till karlstad och klippa mig!



styrt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: