Over for it started

Då var ännu en helg hemma avklarad. Tiden går så fort! Imorgon bär det av igen, ny arbetsvecka och nya tag. Men som sagt, slutar aldrig att förvånas över hur snabbt helgen glider förbi.
Har inte gjort något speciellt faktiskt... Kom hem på fredagkväll, såg på lets dance och åt mat. Sen gick jag och la mig strax efter 10 och sov 12 timmar... Det var jag värd!
Lördagen ägnades åt att besöka morfar, besöka den lokala second hand butiken... Hittade ett par bruna låga skinnboots med snörning baktill, riktigt shyssta faktiskt! Ska styra bild så snart jag kan.
På kvällen blev det som sagt utgång och tjejfest... Alltid lika roligt! Träffade en hel del bekanta och fick en demo av bandet som spelade på nöjes, kul!

Annars så sitter jag här vid min lilla dator och kollar lite på säsong fyra av The hills. Snart blir det sängen.
Hörs i veckan!



Hann knappt packa upp min packning i fredags innan katten hoppade ned i min väska... Tror att hon har saknat mig, "-take me with you!" typ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: