Hemma!

Sådär då, då var man hemma igen! Slutade kl 21.00 i Norge och kom hem till Forshaga 23.10
17 mil på ca 2 tim. Johan kör! Finns väl inte så mycket mer att göra just nu än att gå och lägga sig, gick dock upp vid halv elva idag så jag är inte sådär jätte trött.. Blir nog något avsnitt av Family guy innan sängen är jag rädd.

Imorgon ska jag hälsa på morfar och ta en tur till karlstad där det skall inhandlas en ny mobiltelefon (om jag hittar någon värdig) samt mobilt bredband. På kvällen finns det risk för utgång... Kan dock få lite konkurrans av en lugn hemmakväll.. Har du kort helg denna helg, åker tillbaka söndagkväll då det är jobba dag som gäller till veckan. Jobba skift är bra varannan vecka, inte denna vecka mao.

Så med de visa orden så slänger jag in handduken för ikväll, hörs imorgon!

TJO



Bild



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: