God morgon

Äntligen lördag! Som jag har längtat!
Nyvaken, utvilad och laddad för helgen.

Haha igår när vi kom till jobbet så var vi lite sena pga av bilproblem så vi hade inte tid att slösa bort mer tid... Vi parkerade och från parkeringen till jobbet så kan man antingen välja att gå upp för en sluttning och spara några (o)betydliga sekunder, eller så tar man den vanliga vägen och slösar några sekunder. Jag valde alternativ 1. Felicia:
"-Ja, jag tänker då inte ta backen idag, fan vad halt." Jag:
"-Det tänker jag göra, jag ramlar aldrig. Plus att jag inte har tid att ta den vanliga vägen. Det får bära eller brista!"
Jag går iförväg och hinner väl gå kanske 10 m, så tvärtrillar jag. Bär på en väska och en kasse så båda mina händer är upptagna så fallet blev handlöst. Ajajaj! Reser mig upp, går iväg och tar skamset den vanliga vägen och förlorar sisådär 30 sek.
Idag är jag hemskt stel i nacken och hade problem att resa mig upp ur sängen. Det hindrar mig dock inte från att gå ut ikväll, ikväll mina vänner, då blir det kalas!

HÖÖÖÖRS!


Psst, tjejer! Ska vi lägga ihop våra årslöner och satsa på en sån är ikväll?


Bild


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: