Upp o hoppa

Bytte skift idag så vi ska jobba kväll. Resten av veckan blir det dock till att jobba dag. Får längre helg när man byter måndagsförmiddagar till kväll, det gillar vi!
Stackars Felicia är dålig så får försöka klara mig utan henne ett par dagar borta i Töcksfors... Kan bli svårt! Felicia är den enda som påminner mig då och då om att vi faktiskt är tjejer... Det glöms ibland bort i det gäng vi hänger i då vi är ensamma tjejer bland typ 10 killar.

Tog mig en liten sovmorgon idag också, och råkade dessutom ta mig en långdusch.. Vilket resulterade i att Carolina Magnusson fick springa till bussen. Att springa i dunjacka med en fet bag, datorväska och vanlig väska i vardera händer är inte sådär jätte roligt. Blir ju inte bättre av att bussjäveln kommer när jag har 100m kvar... Då fick jag dessutom springa med publik. Har ju varit sjuk på senaste tiden, plus att min kondition är vad den brukar = crap.. Så jag hoppar på bussen och min andning är så kraftigt att jag knappt kan prata... Lyckas ändå göra mig förstådd, klampar bak i bussen, tar av mig min jacka, mössa, vantar och sätter mig och hyperventilerar en smula. Nu sisådär 2 timmar senare så känner jag knappt av min ironman deltagan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: