Little black.. things






Nyinförskaffat på den lilla svarta fronten. First up we have a dress from Gina tricot, dock 3 storlekar för stor men planen är att sy in  och sy up den en aning. Efter den följer en liten fransklänning från Cubus och sist men inte minst a shiny little jumpsuit/playsuit/catsuit, även den från cubus.

Got a feeling att den lilla jumpsuit/play.. Kommer att bli en favorit i sommar med bruna ben, heels, beachhår samt lite cleana accesoarer. YEAH!


Känner mig lite som Victoria Silvstedt såhär i efterhand när jag läser igenom mitt svensk/engelska blogginlägg. What can I say, jag älskar engelska och ibland så förstår jag mig själv bättre med vissa engelska uttryck...? Jaja, om det är någon som finner denna text totalt obegripelig så kan man slå upp diverse engelska ord här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: