Bloody saturady

Nä, tror att denna dag kan bli riktigt trevlig faktiskt. Vaknade i tid, hälsade på morfar och nu ska jag gå ut på en liten promenad med Caroline.
Såg lite på lets dance igår, gud vad jag älskar Magnus Samuelsson! Satt alltid när jag var yngre och kolla på han och hans bror Torbjörn när de tävlade i Sveriges starkaste man och världens starkaste man... Så coolt att han nu 10 år senare ställer upp i lets dance, och att han faktiskt kan dansa!

Ikväll blir det utgång, var ju två veckor sedan sist... Det känns! Blir Ankan förmodar jag, om vi inte drar till våra kära vänner i Kristineham. Det spörs så att säga!



Smell you later!

Kommentar från: Stina

Om ni går till Ankan måste du fota hur nya stället ser ut och lägga ut här :D

2009-02-07 @ 12:42:06
http://stun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: