Söndag

Då var det söndag igen! Har precis haft Linus mamma över på lite luciafika, juleskum och lussekatter.
Idag har vi städat hela lägenheten och myst med frukost i sängen framför Baywatch, hur kul är inte det egentligen!?!? Sanningen är att det som så många andra gamla program är rätt dåligt, dock inte helt värdelöst så jag tror att jag med nöje kommer att plöja igenom säsong 5 av Baywatch, (den med Pamela Andersson och Yasmine Bleeth för övrigt).


Bild

Jag tycker de är helt fantastiskt snygga! Blir fortfarande lika bländad som jag blev blev som barn av dessa damer.


Annars så är vi påväg till affären för tillfället, lite bakvaror skall inhandlas för idag blir det saffransskorpbakning samt lite julgodis.
Ikväll blir det Julkonsert med Sissel Kyrkjebö i LLA, jag längtar!



Kläder idag:


Kommentar från: Hanna

Tack så mycket! Du har helt rätt, har kommit att älska pyssel, speciellt nu när det är inför julen! :) Det är bara bra! Trivs på jobbet, hade väl önskat att det hade legat hemma i värmland eftersom jag äntligen lyckats skaffa pojkvän. Men, man får göra det bästa av situationen! Hur är det med dej? Pojkvän också, Linus?



Kan ju inte låta bli att kommentera inlägget också, haha! Baywatch.. Hur många dagar satt vi bänkade egentligen? My god.. Favvoprogramet ett bra tag det! Hahaha...

2009-12-15 @ 20:25:08
http://bananahamocc.blogg.se/
Kommentar från: Hanna

Haha, ja eller hur :P Din var lite snyggare, gillar jackan som f*n!!



Från Karlstad är det ca 42 mil ner till Markaryd, så det där med cykel är inte aktuellt :P Vi varvar lite, men jag har ju vart hemma oftare än han vart nere hos mig. Vill ju träffa familj & vänner också. Åh, vad mysigt... Läste att ni precis flyttat och väntar på bilderna :P Men veckopendlar du till Norge då eller? Jag kommer hem på tisdagkväll, så det ska bli jätteskönt.. Sen är jag ledig i mellandagarna, underbart!!



Haha, ja.. Ricki Lake, shit det var grejer det.

2009-12-17 @ 09:50:49
http://bananahamocc.blogg.se/
Kommentar från: Hanna

Jo jag vet faktiskt hur länge, för jag är bara vikarie för en som är mamma ledig. Så jag har till 31/10 nästa år. De känns rätt skönt fakiskt!



Ah just de. Fasen vad segt... Men det är väl bra pengar antar jag?



Jag stannar till söndagen efter nyår, det vore skitkul att ta en fika. Kanske vi kan få med oss Caroline också? Om det nu finns tid, hehe. Vi kan ju stämma av där efter jul. Längtar verkligen! Och nu har det kommit massa snö också, helt underbart!

2009-12-17 @ 11:18:31
http://bananahamocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: