Planer planer planer

Okej, planen för ikväll var följande; Utgång med tjejerna. (Äntligen får jag gå ut och rasta min nya favorit!)
Dock har i princip alla tjejera en eller annan anledning till att inte gå ut och jag tänker inte däför vara sämre. Så den nya planen är att stanna hemma, äta svenska havskräftor, laxpaj, chips, dricka mammas hemmagjorda svartvinbärsjuice och sitta framför datorn med alla mina tjejigaprogram i mina rosarutiga pjamasbyxor och tofflor. Låter inte det alldeles förträffligt?

De som känner mig vet att en av mina största laster är chips. Därför sände jag iväg följande meddelande till OLW när jag kom att tänka på en produkt de hade för flera år sedan som försvann upp i rök, -Saknaden är total"



Hej OLW! Under min idylliska uppväxt i Forshaga, Värmland så välsignades jag med god mat och sk lökringar, (Lucky Loops tom om jag inte minns fel.) Hur som helst så lyckades jag glömma bort dessa efter att de slutat tillverkas, och kom i skrivandets stund att tänka på dem igen för ungefär 8 timmar sedan. Har sedan dess stått på mitt jobb och räknat timmarna ned till utstämplingen för att sedan komma hem och få maila er följande fråga; "-Kommer Lucky Loops eller Lökringar (som de senare kallades) att göra en comeback?! Har googlat lite och sett att jag inte är den enda som saknar dessa ringar fulla med smak.

Utöver denna fråga så har jag även ett förslag på en ny chipssmak, men det återkommer jag till när jag vet vad den eventuella belöningen är ( ut i fall min idé kommer till produktion.)


Hoppas höra av er snart! MVH

Carolina Magnusson




Har ännu inte fått något svar, men jag väntar spänt. Det var det hela för nu.


Kommentar från: stefanie

vilket uppstyrt mail till olw.

minns dock inte alls chipsen

2009-09-30 @ 19:19:06
http://shamdoun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: