Helgen som var


Jag och Stina är redo för festival! Malin skymtas lite med i bakgrunden, fick dock ingen bild på henne då hon var lite kameraskygg just denna afton.


Moneybrother, ingen favorit men klart bäst från kvällen


Klart vi är glada


Backyard babies, vilt! Folk var så galna att de ramlade och blev liggandes på den leriga backen. Sweet.




Kvällen avslutades med Millencolin men tog inga bilder där för jag var näst intill i koma då. Hemskt trött och då blir det ju inte bättre av att se ett band man inte har någon åsikt om.


Overall så var min första festivalkväll helt okej, okej för sällskapet; Malin och Stina. Det var lite mysigt liksom... Men banden som spelade var inte några jag lyssar på så summan av det hela blev mest en annorlunda utekväll i den svenska sommaren, så jag är nöjd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: