Dags igen

Nu sitter jag i bilen påväg till Töcksfors, semestern är numera till ända och vuxenlivet drar igång igen. Känns både bra och dåligt. Skönt att komma in i rutinerna igen samt tjäna pengar, tråkigt av den enkla anledningen att jag älskar sommaren som numera symboliskt är över. Dock är jag ju som bekant en julmänniska så nu börjar nedräkningen till julafton, och diverse saker som kommer hända däremellan. Rigaresa, Pinkkonsert bl.a. För att inte tala om höstmodet! Längtar efter att klä på mig lite mer, använda stövlar, och framförallt att inte svettas! Dock tänker jag försöka krama ur det sista ur den sommaren som faktiskt är kvar även om den känns över. Än är inte träden gula!

Denna vecka ska jag försöka styra tid hos frisören för lite blekning av håret, mitt hår har blivit lite gult under sommaren så lite vitare toner är välkommet! Ska även börja gymma igen nu, inget mer sova bort dagarna! Nu är det promenader, styrketräning och sundare matvanor som gäller. Inga ursäkter! Detta utesluter dock inte diverse snacks eller fetiskvällar, sånt är man värd som människa så länge man sköter sig annars.


Nu ska jag njuta av resten av bilfärden samt läsa senaste numret av solo! Enjoy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: