while were at it...

så kan jag ju lika gärna slänga in en beställning hos nelly. Fyller ju 22 år om lite drygt en månad så det är jag värd!
...A girl needs a nice dress on her party you know..! ..And some other things...!

Den här kjolen
Den här klänningen, my precious!
Den här tischan
Den här tischan
Den här klänningen
Den här klänningen
Den här klänningen, my other precious!


Något av mina två små skatter ska få den äran att bäras av mig på min födelsedagsfest, vilken det blir (om de nu ens passar) återstår att se. Tills dess så lever jag i en underbar sagovärld och längtar som ett litet barn på julafton efter paketavin!

Slängde även på lite trosor och 2 st mjukisshorts som jag hittade på rean.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: