Wakiepakie

Jahaja, jag hade ställt klocka på kvart i nio och tänkt gå upp runt 9 liksom... Istället så softar jag tills 11.20. Inte sådär jättebra med tanke på att jag skulle ta mig en morgonpromenad, sola och laga mat. Köpte 700g färskt kalkonbröst häromdagen, som jag la i marinad igårkväll och hade tänkt ha tillsammans med bacon, lök, champinjoner, potatis och paprika till finfina grillspett! Men jaja, det sket sig ju.
Istället så sitter jag framför datorn och ser på ANTM12, inte helt fel det heller iofs!

Är fortfarande lite småsjuk så får nog ta det lugnt ett tag till, inte för att morgonpromenader är sådär värst vidare häftiga.. Men känner jag mig själv rätt så är det vila x10000 som gäller för att bli frisk. Dock jobbade jag igår och ska jobba resten av veckan, men pallar inte att sitta hemma.

Just det, lite sent kanske.. Men gårdagens outfit blev följande;



Jacka - Second hand
Väska - Lindex
Tischa - Indiska
Skor - Bianco


Dock var jag tvungen att byta ut skorna då jag blev lite försenad till bussen och inte hade någon lust at springa i mina finaste boots... Och när jag bytte skor så funkade inte jacka längre så fick byta till skinnjacka.. Så detta är bara halva sanningen men hann aldrig ta någon ny bild. FÖRSENAD TILL BUSSEN SOM SAGT!

Åter till ANTM12. TJo!


Kommentar från: Stina

Vågar du tanka nu alltså :b ?

2009-04-21 @ 14:33:06
http://stun.blogg.se/
Kommentar från: Jennifer

Sv; Tack så mycket, vad gulligt av dig! :D



Ah, jag har ju ganska små fötter. 36 så tyvärr brukar ju alltid den storleken vara slut överallt :(

Men om du har lust så får du mer än gärna kolla, det vore grymt snällt :)

Kram!

2009-04-21 @ 20:20:46
http://lastnightstrash.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: