GAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHA JAG TROR JAG DÖR :D

Det här kan vara det roligaste jag sett detta året. Från Filip och Fredriks söndagsparty... Värmlänningen Jan Myrehed och Edwin - sminkmannen spelar ghostbusters.
För er som vet vad jag pratar om, så vet ni vad jag pratar om! Ni som inte vet vad jag pratar om bör veta att dessa två personer är väldigt speciella och de gör detta med en stor del allvar, inte mycket lek från deras sida. De var nämligen med i 100 höjdare, sveriges skönaste människor... Det säger ju en del... Speciella grabbar! Jag älskar dem!



"-Dä här ä ju schlangen för å.... Som en suger in spöka mä... Å så hammner di bak i pösen här."
"-Do you häve pråblem with ghosts? Becöuse aj think it smäll a little ghost here..
"-Nähäj, där va dä inga problem!"

"-7th floor, seven, sju där, näe, där, DÄR. Sjunde.

"-Vikket nummer varä på rumme?
"-Dä va 730"
"-750?!"
"-730!"
"-724?!"
"-30!"
"-Åh 730."

"-Gå först du Edwin!"

"-Stå präcis så, öpp mä slangen!"

"-Edwin, släpp inte! Släpp inte nu!"
"-Nu släpper ja! Så."
"-Ja sitter fasst här Edwin."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: