As time goes by...

Ja då var vi här igen då... Veckan har varit kanon! Blev en riktigt bra fest på vandrarhemmet i onsdags.. som fortsatte på Arams (den lokala pizzerian/krogen/hålan) och som slutade på mitt och Annas rum.
På vår lediga torsdag så blev det alltså inte mycket mer än att vara bakis.. (Burger king samt sova.)
Att jobba på fredagen gick riktigt fort! Finns inget bättre än när jobbet går fort...

Idag har jag varit hos min morfar.. tränat samt sett på massa inspelat från veckan som gått... Ugly Betty, Desperate Housewifes och Top model! Städat.. och nu blir det duschen samt feting peelingen, ska nämligen sola imorgon.

Imorgon blir det kalas hos min gudmor samt "hemfärd." För första gången på länge så känner jag faktiskt att jag skulle kunna stanna hemma några dagar till.. Brukar normalt sett längta tillbaka till Töcksfors.. Men inte nu!
Eller jo det gör jag visst, men inte lika mycket! Kan kanske ha lite att göra med att Kristinehamnarna jobbar kväll.. Får dock hålla tillgodo med våra grabbar och de duger fint de med! :P



HÖRS


Ps: Ska lägga upp bilder på partyannimollet någon gång imorgon också... Stay tuned! ds.

Kommentar från: Stina

Tyværr varken norrmænnen eller kristinehamnarna. Min mamma har blivit lite stressad øver att det kommer så mkt folk så jag måste skæra ner lite...

2008-05-06 @ 06:40:58
http://www.stun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: