Budget Vs. Lyx

Zooma    Anthony messenger bag large view
Ellos 249:-                                                           Mulberry 2500:-

Jag skulle lätt ta Ellos väskan... Mycket snyggare enligt mig! Sen så skulle jag ju såklart gärna ta emot Mulberry väskan.. dock så skulle den inte användas lika mycket.
   Karung clutch large view
Ellos 49:-                                                                 Roberto Cavalli ca: 6000:-


Okej, hade jag haft råd så hade jag tagit lyxväskan... Kolla in armbandet liksom.!? (En orm.) Dock så är den way over my budget så jag får nöja mig med Ellos väskan för 49:-

Kommentar från: reine liil

Jag var ju så sjuk att
jag funderade på att köpa den där Mullberryn förra året! Men den är bra fin...

2008-01-06 @ 16:29:24
http://refia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: