big time

Var inne på Kenza's blogg och läste lite roliga historier som folk varit med om.. Vet dock ej om allt är sant osv.. Spelar dock ingen roll då denna var så sjukt jävla rolig.. Så min humor!!! :D

(Detta är alltså ett inlägg som en person har skickat till Kenza, som bad folk att berätta om deras pinsammaste ögonblick.)


"

Men, när jag gick i sexan lyckades jag fastna i en sån här blåbäbisgung blöja du vet? som ser ut som en blöja för bebisar. Jag och min kompis skulle bara sätta oss i den och gunga lite. Eftersom attjag ville gunga först(och det bara fanns en gunga)så hoppade jag snabbt ner i gungan. BAKOCHFRAM! och jag var väldigt knubbig på den tiden också. Min kompis försökte dra ur mig ur gungan, men de gick inte.
Tillslut åker min kompis hem för att hämta sina föräldrar. Så där sitter jag helt själv i en blå jävla gungblöja, massa människor går förbi och kollar. Tillslut kommer en gravid mamma och en liten unge i en barnvagn. Självklart vill barnet gunga i gungan jag sitter i. Mamman kollar surt och irriterat på mig och undrar varför jag fan inte flyttar på mig. Tillslut tittar jag på henne och säger: jag sitter fast...hehehe. Tillslut kommer min kompis med hennes föräldrar. Alla försöker dra ur mig, men de går inte. (nu har det samlats en hel flock runt gungan) tillslut ringer min kompis föräldrar brandkåren.. Och dom får komma och klippa ut mig! (nu står det typ 1000 pers o kollar och GARVAR) de va riktigt pinsamt. Jag hörde en kille som sa till en kompis i telefon "hörru, jag kommer snart, de e tjej som sitter fast i en gunga. HAHA"
det mest pinsamma var väl att jag skröt om de för andra sen. "ahmen asså jag har faktiskt fastnat i en gunga..så brandkåren fick klippa ut mig" "



Så kul :D

Kommentar från: Anna

haha. underbar historia. Vi åker på lörag. Skadu med på stan imorgon? Jag och malin ska mötas klockan elva på busstationen, voreskitkul om du också följde med :D

2008-01-15 @ 23:13:21
http://annimoll.blogg.se
Kommentar från: Anna

Vet inte hur länge, nåra timmar kanske. vad ska du göra för nåt då?

2008-01-15 @ 23:16:04
http://annimoll.blogg.se
Kommentar från: Anna

aha okej! jo det kan vi absolut. och om du vaknar tidigt imorn kan du ju höra av dig! :)

2008-01-15 @ 23:18:56
http://annimoll.blogg.se
Kommentar från: Anna

Jo nu tänkte jag nog gå och knyta mig faktiskt.
Sov gott nu med. Hörs om torsdag! Kramisbananis

2008-01-15 @ 23:26:27
http://annimoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: