Måndag

Ny vecka och nya upcomings!

Idag har jag varit på stan och hämta KISSbiljetterna, och nu sitter jag hos Martin där jag ska vara ikväll, (han är ju dock inte hemma, men ska umgås lite med hans familj..)
Imorgon blir det jobb ifrån 9.00-13.30. Sen blir det lite shopping och hemfärd för att umgås lite med min systerdotter som kommer imorgon.
Onsdag blir det ansiktsbehandling på Relax. Där man även denna vecka får ögonfrans samt ögonbrynsfärgning med utan extra kostnad, om man bokar den klassiska ansiktsbehandlingen. Pefekt!
Torsdag vet jag inte vad det blir riktigt...
Likadant med
Fredagen.. Malin ska ju flytta så det blir ev att hjälpa henne... (tror att det var denna helg i alla fall?!) Annars blir det lugnt!
Lördag blir det jobb från 9.00-14.00 och sen hoppas jag på utgång.. Eller om jag ska spara mig till nästa helg då det är Hardcore Superstar..?

Thats all for now!





Kommentar från: emilie

Nääääe, utgång till helgen tycker jag allt, jag och madde ska härja då :D hehe

2008-02-25 @ 18:32:13
Kommentar från: Producent frun

utgång med mig å emilie på nöjes! Lördag alltså;P

2008-02-25 @ 22:00:48
http://nogg.se/sbv
Kommentar från: k

tusen tack :D tyckte den va fin ja me ;)

2008-02-26 @ 10:35:01
Kommentar från: carolina

Emelie och Producent frun; Vi ska se vad jag kan ordna! ;D

2008-02-27 @ 09:41:38
http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: